close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

雅虎壞左 誰來教我???

發問:

話說有一次我down左隻麻雀game佢係個文件夾入面其中有個e(Internte Explorer)字我5覺意按左,之後係windows多左個e就咁del係del5到我入左佢個內容入面有個刪除我表左點知佢5係del個e係del左個寬頻連線,好彩我安裝番但係個搜索首頁變左百度我之後我上網照住d人教既方法整番個首做yahoo但係 ... 顯示更多 話說有一次我down左隻麻雀game佢係個文件夾入面其中有個e(Internte Explorer)字我5覺意按左,之後係windows多左個e就咁del係del5到我入左佢個內容入面有個刪除我表左點知佢5係del個e係del左個寬頻連線,好彩我安裝番但係個搜索首頁變左百度我之後我上網照住d人教既方法整番個首做yahoo但係 我既問題係我整番個首頁做yahoo之後個按個網址列即係打網址戈度個箭咀佢都冇反映5顯示番之前打過既網址而且係係雅虎搜尋結果戈度米有個更多既平時一按更多佢就彈晒d搜尋結果出來整番yahoo之後開始按極佢佢都冇反應,仲有之前按ctrl+h可以搵番搜尋過既記錄整番yahoo之後開始佢都冇記錄到仲知3樣都係我整番yahoo之後開始用5到啦,有邊位電腦神可以教我整番尼3樣野thx 更新: 問題如下 1.打網址個行,唔見左你打過的野 2.搜尋連結彈唔到出黎 3.ctrl+h見唔到history 更新 2: 請5好打英文

最佳解答:

=.= 睇得好辛苦,我重覆一下你的問題: 1.打網址個行,唔見左你打過的野 2.搜尋連結彈唔到出黎 3.ctrl+h見唔到history 我用的係Window XP SP3 IE6英文版, 3樣野都係係同一個地方整的︰ control panel--> Internet options 跟住下面一步步做︰ 1.general --> history (睇你要留幾多日的history,唔可以係0) 2.security --> Internet, medium 3.privacy --> Medium, 唔好tict block "pop-ups" 4.content --> Auto complete --> 全tict 5.Advance -> restore defaults 6.Apply, Close =.= 如果都唔得,重裝IE 1.close all IE windows 2.control panel --> Add and remove programs--> Add/Remove Windows component 3.un-tict IE, next, close 4.再去返第2步,tict IE,next, close

其他解答:

阿婆主 你的話好亂 請再用標點符號君整理一次 2010-02-22 00:05:24 補充: 有兄台答了 感激不盡! 2010-02-22 00:10:12 補充: 搜尋連結彈唔到出黎 這個問題小弟也有 個人認為應該是yahoo問題
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()