close
標題:

咩係paypal

發問:

咩係paypal,同埋我想問雅虎拍賣買野安唔安全,因為我唔 係香港人,我想買野寄來澳門,但我怕會寄唔到黎~請給我一些指引,有咩郵寄服務係一定寄到來澳門(貴少少冇所謂)

最佳解答:

咩係paypal, >>> PayPal 係一個網上付款或收款系統,多數以信用卡作為付款來源。(www.paypal.com.hk) 同埋我想問雅虎拍賣買野安唔安全,因為我唔 係香港人,我想買野寄來澳門,但我怕會寄唔到黎~請給我一些指引 >>> 任何拍賣場均是乎賣家是否付責任。反而是你如何俾俾錢,因為俾錢後收唔到件貨或件貨係爛的話,賣家又聯絡唔到,咁要點做呢。Yahoo 多數都以現金或銀行轉賬作付款用途。除非你報警處理,否則雅虎係唔會退錢俾你,相反,如用PayPal 付款,信用卡本身已有購物保障,可聯絡信用卡申請賠償。 有咩郵寄服務係一定寄到來澳門(貴少少冇所謂) >>> 如想確認係收到件貨的話可要求賣家以掛號及購買保險,掛號可以係香港郵政網頁check 到包裹的收發情況。保險服務又可以保障你件貨於途中損毀或寄失。從香港寄出任何信件或包裹,只需加上HK$13 就可以,保險金額是乎你想投保幾多錢,可上香港郵政網頁check (www.hongkongpost.com)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

咁你要睇清楚賣家名( ) 裡面的數字, 是信用指數. 選一些較good的評級賣家來交易. 投之前問清楚附運問題. 例如澳門郵費是多少. 如何付款. ? 付款後幾多天收到貨? yahoo拍賣內都好少人使用paypal. ga. 多數都係叫澳門的人在中國銀行轉賬. 或者叫你地用掛號信寄現金過來. paypal是網上銀行. 開左paypal戶口. 買家身份可以支付葡幣付款來購買東西. 無須用港幣. 同埋paypal係保障你的購買. 當你在paypal付款後. paypal會收左你錢. 然後通知賣家寄貨比你. 但是. 在這個時間. 賣家是未真正收妥你的錢到自己銀行戶口. 因為在中間paypal 手上. 當你收到貨後. paypal先會將葡幣轉返港幣給賣家. 但當中的paypal是賺左賣家的匯率 賣家就要支付一些兌換費用比paypal先可提錢. paypal可保障你收到貨品後, 貨品對版或有損毁時賠償你的損失. 或寄失貨品, 的問題. 如果你的貨品有問題. 先要發信通知paypal. paypal就會hold住將會給賣家的錢. 當賣家接受paypal. 你要問清楚購買貨品總支付多少. 因為賣家多數要買家承擔埋. paypal兌換手續費,
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()