close
標題:

香港司儀演藝協會O既司儀課程實用性好大啊

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

首先講到距地既阿SIR,各個都係在香港司儀界幾有名氣O既,好似BEN,吳宗泰。。。但係我覺得雖然名氣係其次,但係從上距O地既堂中,我潛移默化的可以感受到很多東西,亦都令我感到自己原來仲有甘多野沒學過,每當我O地有問題提出的時候,阿SIR都係不厭其煩的同我解釋清楚態度相當之好;其次就係距O地既人員質素相當之高,非常之專業,讓我有很多原來并不理解的問題,過去同距O地探討下,就基本上知道個大概,亦都有助于我以后在這方面知識上的提高;第三就係,距O地公司就唔係好似其他公司甘,上堂果陣俾好多NOTES你抄,要你返到去就要背熟曬呢D嘢,下一堂黎就要再溫習番上一堂既,然后就係考試,根據分數攞證書,然后就自己另尋高明啦,距O地果度就以實踐同埋... 顯示更多 首先講到距地既阿SIR,各個都係在香港司儀界幾有名氣O既,好似BEN,吳宗泰。。。但係我覺得雖然名氣係其次,但係從上距O地既堂中,我潛移默化的可以感受到很多東西,亦都令我感到自己原來仲有甘多野沒學過,每當我O地有問題提出的時候,阿SIR都係不厭其煩的同我解釋清楚態度相當之好;其次就係距O地既人員質素相當之高,非常之專業,讓我有很多原來并不理解的問題,過去同距O地探討下,就基本上知道個大概,亦都有助于我以后在這方面知識上的提高;第三就係,距O地公司就唔係好似其他公司甘,上堂果陣俾好多NOTES你抄,要你返到去就要背熟曬呢D嘢,下一堂黎就要再溫習番上一堂既,然后就係考試,根據分數攞證書,然后就自己另尋高明啦,距O地果度就以實踐同埋理論相結合的方式,讓我們盡量多D出去感受下究竟O係臺上的感覺同埋O係上堂時候的感覺有幾大O既唔同,而且過程中我們亦可以真切的感受到原來在實際操作的過程中,作為一個司儀要負責控制同埋統籌,策劃幾多嘢,而呢D全部都係靠平時一點一D的工作中積累起的經驗,可能一萬個環境就要有一萬個應對方法,呢D就係在理論同埋實踐之間產生的巨大差距。

最佳解答:

若你違反本移除標準,雅虎香港將強制移除有關內容,而不須作任何解釋、警告或通知,並施以處分,處分行動包括(但不只限於)知識分數扣減及強制終止你使用知識+或其他雅虎香港的服務之權利。 雅虎香港可不時修改本移除標準。如果你有任何疑問或建議,歡迎與客戶服務部聯絡。 2) 濫用網路資源︰ 2.1 標題或內文含糊不清,讓網友無法判斷回答。 例如:「本周難題」、「english(2)」、「我想問???」、「help me,急」、「20分, 請進」、「點解會係咁…」等。 2.2 標題與內文不符,讓網友無從回答。 2.3 發表廣告或傳銷的內容 例如︰有無人想搵某傳銷商的合作伙伴? 2.4 聊天猜謎或其他非知識交流的行為 當問答內容未能提供其他網友做參考之用、或屬無意義的內容,即視為違規。

其他解答:
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()