close
標題:

雅虎拍賣收費,急問

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

點解我賣到d野,但一開始佢話要收費 但點解我冇理佢話要收費,禁左確認 但都可以登左我拍賣o既野出黎 我o係7仔入左錢,俾左個認證編號我 又有咩用?

最佳解答:

但點解我冇理佢話要收費,禁左確認 但都可以登左我拍賣o既野出黎 Yahoo!拍賣是採取「先拍賣,後付款」,只要你成功刊登拍賣品,Yahoo!拍賣會於你的戶口掛帳,如果你選擇以每日結帳,系統會o係你累積未繳金額超過 5.00元,.Yahoo!拍賣場才會主動要求並通知你付款。 以上回答內容是本人經驗(Vinci Cheung),不可能於任何網頁或書本上找到!版權所有,未經許可,請勿複製作任何用途!!! 因為你只係擺一樣野上網,而刊登費又唔超過限制,Yahoo!唔會要求你即時付款。 我o係7仔入左錢,俾左個認證編號我 又有咩用? 你係7-11買左網用錢套票,個職員會比張收據你,張收據上面會有個認證號碼,你要係收據發出日起14日內去Yahoo!登記有關網用錢,逾期無效。 以上回答內容是本人經驗(Vinci Cheung),不可能於任何網頁或書本上找到!版權所有,未經許可,請勿複製作任何用途!!! 而已經認證的網用錢,會於認證日起計一年內有效。

其他解答:
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()