close
標題:

我想用 ms outlook express 收發電郵,我不知如何是好?

發問:

我跟足指示去做,但我不知那處是內收郵件伺服器,外寄郵政伺服器。我點樣/從那處取得我本人在yahoo! mail 的「內收郵件伺服器」及「外寄郵政伺服器」的資料/地址,我應點做?請指教小人,小人無以為涕﹗thx~ 「我第一次要用。」

最佳解答:

如果你用香港雅虎電郵地址係 @yahoo.com.hk 就可以免費使用 POP 收發電郵, 唔使升級架 (我諗全世界淨番香港雅虎咁做, 其他好多地方都要收錢) 你只要去番雅虎電郵, 响右上角按「選項」, 然後按「POP 收取和轉寄電郵」, 之後點選 「Web & POP Access」按隔離個「POP Setting」就知道內送同外寄電郵個伺服器點 set, 下面仲有「設定 Microsoft Outlook Express」 指示 記住响點選「Web & POP Access」果版按下面「儲存」先至生效架

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

如果你想將yahoo e-mail acc 用 outlook 去收郵件,首先要將yahoo 既 acc upgrade 到收費郵箱...然後先至可以得到伺服器資料架!! 但若仍然用 free mail acc ...則唔可以用outlook收架 希望可以幫到你啦
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()