close
標題:

雅虎一而再,再二三,有冇人係咁?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係雅虎拍賣度上載物品拍賣,上個禮拜四無拉拉就限制賬戶權限,唔可以上載物品,又唔可以覆得客問題,但係D物品全部係度喔,佢又冇刪我葛喔;第二日打電話去,話係我信用卡問題,扣唔到錢(信用卡絕對冇問題),咁之後又開通正常翻;好啦,到咗今日,正常咗冇三日,又限制我權限,今吃大件事啦,拍賣時間有排沒結束,居然提前同"幫"我全部落曬架!!!我好鬼多客有興趣賣我既嘢,我根本都沒嚟得切覆。。搞到宜家拍賣場根本入唔到去,D客想睇翻D貨都唔得。。我俾咗刊登費、增加曝光既廣告費都沒到期,佢就咁將我地貨落曬價,我可唔可以追討賠償?重申:我冇上載冒牌貨等違規貨。有冇人可以... 顯示更多 係雅虎拍賣度上載物品拍賣,上個禮拜四無拉拉就限制賬戶權限,唔可以上載物品,又唔可以覆得客問題,但係D物品全部係度喔,佢又冇刪我葛喔;第二日打電話去,話係我信用卡問題,扣唔到錢(信用卡絕對冇問題),咁之後又開通正常翻; 好啦,到咗今日,正常咗冇三日,又限制我權限,今吃大件事啦,拍賣時間有排沒結束,居然提前同"幫"我全部落曬架!!!我好鬼多客有興趣賣我既嘢,我根本都沒嚟得切覆。。搞到宜家拍賣場根本入唔到去,D客想睇翻D貨都唔得。。 我俾咗刊登費、增加曝光既廣告費都沒到期,佢就咁將我地貨落曬價,我可唔可以追討賠償? 重申:我冇上載冒牌貨等違規貨。 有冇人可以話我知啊?唔該 更新: 問題係佢冇刪除我商品,只係提前幫我落架,結束拍賣。。 今日打咗電話去,佢話係信用卡扣唔到錢,又係同一理由。。 但我信用卡係絕對冇問題既,已經同銀行方面確認過。

最佳解答:

其實拍賣品被強制刪除,唔一定是刊登冒牌貨,可能是其他違反拍賣守則的事項: 賣家最常犯的錯誤如下: 以上回答內容是本人經驗(Vinci Cheung),不可能於任何網頁或書本上找到!版權所有,未經許可,請勿複製作任何用途!!! 1.於拍賣中刊登個人聯絡資料: 現在於Yahoo!刊登拍賣品,賣方不可以張貼個人聯絡資料,包括電郵地址、電話號碼、msn、地址等可以直接聯絡賣方的資料。 2.於一項拍賣中刊登多於一件拍賣品: 賣家不可以一個拍賣中同時刊登多於一件拍賣品,例如:你要賣一套書(5本),如果你拍賣品數量設定為「1」,你就只可以一套咁賣,如果你要分開逐本賣,你拍賣品數量就要設定為「5」,你唔可以拍賣品數量設定為「1」,但就5本分開賣。 以上回答內容是本人經驗(Vinci Cheung),不可能於任何網頁或書本上找到!版權所有,未經許可,請勿複製作任何用途!!! 3.叫買家不用bid: 有些賣家為左不想比太多刊登費,會叫買家不用bid,這樣就會違反Yahoo!拍賣守則。 4.於拍賣中另設底價: 有些賣家為左不想比太多刊登費,會將開售價設為$1-$99之間,因為只要比$1刊登費,但就於拍賣品描述中注明「非$1起bid」、「本拍賣以$xxx為售價」等字眼,這樣就會違反Yahoo!拍賣守則。 以上回答內容是本人經驗(Vinci Cheung),不可能於任何網頁或書本上找到!版權所有,未經許可,請勿複製作任何用途!!! 如果違反以上事項,會被扣分,當扣到一定分數,有關id會被暫時停止使用拍賣場一段時間,如果情況持續,嚴重者會被永久終止戶口。 或者你可以copy有關拍賣的內容比我睇睇,幫你分析刪除原因。 2009-12-15 18:24:58 補充: 建議你直接打電話去Yahoo!對質,電話:2895 5769

其他解答:
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()