close
標題:

急急急...THANKS

發問:

我係拍賣到買野..我入左錢..但係冇下BID..而且又刪除晒E-MAIL..我係拍賣到"溫"唔返個買家..咁我可以點做? 更新: 咁我可唔可以去銀行問問呢?

最佳解答:

你做乜要刪哂D電郵呀~ 你無下BID的話,電郵同電話就係你剩低唯一的聯絡工具 雅虎電郵早已是無限容量多時,你根本不用為容量而刪電郵 我平時從不會刪任何有關拍賣的電郵,亦會將拍賣加入"追蹤名單"中,這麼就絕對無失拖! 現在你應該嘗試搜尋一下你無下標的拍賣的關鍵字 你無下BID,雅虎絕對唔會救你,亦根本不知如何救你 2009-05-05 16:59:01 補充: 問銀行是沒有用的~ 銀行基於私隱權問題唔會講

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()