close
標題:

e+去面試?定係18歲仙?[yg.jyp練習生]

發問:

係咁ge..我e+13歲,我知e+ le個年紀去做練習生係好好....我媽咪都話我可以去做練習生..但我仲想係hk讀書,18歲仙..但到時18歲個時都太...唉 我d fd話17歲個時去讀hk藝員訓練班讀1年...多番d經驗 我想入jyp.yg等 但講真18歲... 如果我e+去...又入到第二輪面試米無得番hk?! 我點做好?..等到18歲仙?定係e+去面試?

最佳解答:

其實決定權係你手 我的想法: 你e+去做練習生,失敗了還有機會 還有train好自己的機會 假如年年失敗,還有5年的時間 但18歲才去只有一次機會 想做練習生一定放棄一些東西 其實我也想去做練習生,我可能才能還比你差 但我一直去實現,我有一粒決心和媽媽的十卜 若還有問題的 add我: wommy@hotmail.com 若add不到的send e-mail比我 : tommy_30_999@yahoo.com.hk 十卜你

其他解答:

這裏可以幫到你 http://actowni.d238.xzdswl.com/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536|||||其實, 閣下好像很想留在hk, 那不如在hk讀完書之後再想吧. 因為如果閣下真的想去做練習生, 閣下就不會這樣猶豫.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()