close
標題:

移除雅虎知識問題,重要!

發問:

我之前既雅虎知識係用真名來發問同回答問題,即係發問者果欄係我真名+email地址,因為我初初新登記雅虎知識果時唔識改名,依家我覺得冇私穩..加上我唔想俾人知道我發問同回答既幾條好無聊既問題,點先可以移除問題??? 因為有朋友網上serch我名搵我xanga,再見到我d問題之後同番我講,所以覺得好尷尬~ 點樣移除已發問同回答左好長時間既問題?????????? 更新: 我都想關閉左帳戶,點關閉呀? 檢舉要提供檢舉內容,要點寫? 想刪問題呀~

最佳解答:

如果係已經完成咗既問題(即最佳回答都已經出現咗)咁樣係唔可以移除既,不過有網友教路可以自己去檢舉等知識+客服幫你移除唔想留喺度既問題,你可以提出類似聊天之類既理由,不妨參考試吓。另外就係乾脆將嗰個知識+戶口關閉咗唔再使用,另外再重新開過個新既來回答問題咁就得啦。 2010-06-26 05:03:36 補充: 關閉帳戶就係按右上角「My我的知識+」點入去,喺個人級數圖下面有個「編輯我的檔案」點入去,喺「編輯我的知識檔案」既對話窗第一項「檔案狀態」設為「不公開」然後向下拉到最下面選擇「確定」之後你呢個知識+帳戶就關閉咗啦。其他人就完全睇唔到呢個帳戶既所有問答啦。 2010-06-26 05:11:58 補充: 至於檢舉要提供既檢舉內容可以揀選為「聊天猜謎或其他非知識交流的行為」或者「侵害他人智慧財產權」呢種嚴重D既就比較有機會受理。亦有網友為咗Cancel個帳戶四圍去惡意檢舉(亂咁檢舉)而俾管理員認為呢個帳戶係惡意檢舉而遭到停權咁就冇咗個帳戶啦。(至於關閉帳戶同埋停權之後再喺網度搜尋會唔會出番嗰D你發問同埋回答既問題我就唔知啦) 2010-06-26 05:12:50 補充: 以上意見純為提供俾版主個人參考吓。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()