close
標題:

食左第一粒事後丸…而冇係12個鐘後食第二粒點算~!?

發問:

我同男友12月7日ml,咁當日我發現自己已經好似有小小黎m既"積"像... 咁之後佢係入面射左~咁係12個鐘內我食左第一粒"事後丸", 咁如果我冇係第一粒後既12個鐘後食第二粒咁係咪je係第一粒會冇效?? 更新: 但係我都未係好肯定我自己係咪黎m啵@@?咁je係點呀~!?

最佳解答:

那你宜家黎m是嗎?宜家黎左m那不用食第二粒都唔會有bb既,依我所知,你地做完後食事後丸在72小時內一次性食2粒,宜家你分開食仲要食第2粒係12小時後食,那第1粒冇效架。。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()