close
標題:

TT Player(千千靜聽 )

發問:

我想問我已經down 左個TT Player la~但點用架? 個個TT player 已經down 左個歌詞,但我試過放落部mp4 但唔得牙!放到就放到,但佢分別播放,不是連音樂一齊播放! 歌詞就係電子書度播放.播放音樂時無法一齊播歌詞! 咁我應該點做?點先可以一齊播? 更新: 都係唔得牙! 有冇人教我可以點用TT player?

最佳解答:

你D歌詞同歌名係唔係相同嘎? 如果唔係,你試下將佢改返正!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你試下係下載王下載|||||你試下del左個歌詞,佢會再幫你搵第2個,你試下第2個既得唔得
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()