close
標題:

邊個英文名好D

發問:

邊個英文名好D Sumiko定係Esther好呀

最佳解答:

我prefer Sumiko啦(雖然唔知咩意思) 因為... 1)特別d [人地對你既印象更深] 2)少d人讀錯 [***Esther呢個名人地容易mix up"th"舌頭音同"ter"音] 3)有d人會寫錯Esther做Easter(復活節) 4)簽名字型睇黎美觀d[美感呀...] 注意: 如果你想人地讀你個名讀得響亮d,就選Esther啦(Sumiko個"Su"音人地叫你可能有時聽唔到嫁) 2006-12-31 21:09:42 補充: - 2) 正確係..... th 同 ter (出錯碼)- last句正確係..... Su音(出錯碼)

其他解答:

我覺得兩個都ok,其實你自己喜歡就德啦!|||||Esther好聽 成熟d|||||Esther 既meaning Star, Meditative, Silent, Composed. Sumiko 既meaning係 Lovely child 我就覺得esther好聽d, 講易記就2個都易, 講解釋既就esther好d, 一聽個名就覺得係好錦lo~ 但係Sumiko既, 如果大個左, 錦此英文名本身既意義咪無左!?|||||我覺得Sumiko好d,|||||sumiko! 因為esther太廣泛啦.. sumiko特別dddd ..>v|||||Esther好d,少d字同好聽d! 其實最緊要自己like~ 我就鐘意Esther! 過Sumiko就女仔d,Esther就男仔d 希望幫到你la~~ 2006-12-31 22:08:05 補充: 如果你想美國風d,就一定係Esther,個名讀起黎都像Ashley啦(出名系列 - Mary Kate and Ashley)至於Sumiko就比較日本風,有d似ayumi hanasaki 濱崎步|||||我覺得Esther好d~|||||你like啦! 我likeSumilo!|||||我就覺得 Esther 好 d because 好聽 d

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()