標題:

12歲可唔可以開銀行戶口??(20點!!)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

12歲可唔可以開銀行戶口架?? 邊間銀行可以?? 有冇d銀行戶口可以攞錢、比人入數、儲錢、 轉帳個d架? 有幾多最低限額? 有冇話一定每個月都要有錢入架? 申請個時洗唔洗有父母係度架? 有冇簿仔架? 申請個時要帶d咩? 邊間最好? 更新: 請問帶$500係做咩架? 更新 2: 自己提款得唔得?? 我亞媽話一定要18歲先開得自己的戶口, 小朋友個D我地自己係攞唔到錢的,係咪真架?? 點樣先叫住址證明??個d都係亞爸亞媽ge~

最佳解答:

12歲係可以開銀行戶口, 我12歲既時候, 在恆生銀行開左個綜合戶口(提存錢,轉帳) 我今年15啦 另外,18歲以下係冇最低限額 唔好超過半年唔郁就得. 11歲or以下先至要父/母在場 有部份銀行有簿(恆生綜合係冇) 申請個時要帶身份證,電(水/煤)費單,出世紙,有啲銀行要你先存500既(恆生/匯豐銀行...),但係係可以提番(注:戶口唔可以0元存款) 要息就創興啦, 幾多錢都有息 要方便就恆生, 一區幾間, 又唔似匯豐太多人 自己當然可以提款啦, 啲錢係你既 18歲先可以開人民幣...外幣,支票,證券等等, 小朋友(我都係)當然可以提錢啦 住址證明:用爸媽既電費單, 之後bring出世紙以證明你係爸媽既子女 有其他問題可以再搵我 jackychan2680@yahoo.com.hk

其他解答:

11歲就可以開銀行戶口, , 邊一間開都可以 , 18歲以上才可入支票, hsbc 要帶$500, 身份証, 住址証明(係亞爸亞媽, 怕小朋友寫錯ADDRESS), (會比提款卡你,沒有 簿仔)|||||hsbc可以的. 其他未必得, 你不仿試下
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()