close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係06年會考生,想問09年英文會考

發問:

我06年英文係Pass, 但係我想考好d, 想問吓英皇同現代邊個Tutor好?..........Q1 我想搵d班讀吓, 同埋做Past paper, exercise 唔知重有無其他提議=]..........Q2 (我係指besides補習,做ex)

最佳解答:

如果你係想補ENG而又5怕遠的話..我極之推薦你補CHEER UP的JOSEPH LI(係太子MTR A出口附近)!!!!!!! 我E+上佢SUMMER堂就主要講好多PP1B同埋PP1A(有講好多BASIC同ADVANCE GRAMMAR的東西) 雖然我只上左6,7堂..但我總係覺得自己對ENG有信心左好多=] 佢雖然上堂有時真係幾惡... 有時會罵D學生,但咁先令你會更加留心同埋更努力=] 仲有咁先特顯到佢有幾CARE D學生~ 仲有牙...上佢堂要特別留心努力.. COZ佢會每堂都有TEST同埋有時要做下D HW的 另外,上佢堂要有心理準備,,抄NOTES要超快.. 不過抄5切都5使驚^^下一堂會有番上一堂的NOTES 我E+都係補緊佢的SUMMER COURSE...佢仲要係全LIVE來的!!!!!!! 佢堂堂都會OVER-RUN= ="起碼成半個鐘=0= 咁就有好有5好喇... 佢9月會有REGULAR COURSE...報REGULAR COURSE仲送4堂9月份INTENSIVE哦!!!你可以試下~2個人一齊報都係400/8堂..一個人就好似440/8堂.不過就係3 LIVE 1 VIDEO(COZ 佢全LIVE只開了一班,應該已FULL晒喇我想)你可以問下的^^ 如果你5想補佢...KENNETH LAU都係5錯的..聽我個FD講~ 我初初都想補KENNETH.不過之後比我個FD拉左去一齊補JOSEPH 所以補落又好鐘意...SO我E+雖然住沙田都會KEEP住出去補的了=]

其他解答:

你可以試下去www.mrtutor.com.hk 登記丫~~ 只要你講低你自己的要求~~ 呢間公司就會好快幫你搵一個導師幫你溫習past paper ~~ 我自己都試過係呢間搵導師~~~ 出黎成績都幾好~~~ 我覺得試下囉~~
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()