close
標題:

X-large vs outdoor

發問:

我係街到見到一個x large背囊 同一個outdoor ge 款差不多,,但係 x large就平d,,咁我想問x large ge 用料係咪冇咁好,定係咩原因會平d呢? 另外想問下有咩brand都係唔錯架d 款,,$500以下! 如果有website就最好! thx!

最佳解答:

outdoor係專做書包背囊.. X LARGE就係以衫褲果D做主打.. 書包背囊係次要既.. so X LARGE就會平d.. 仲有,我個人認為X LARGE既書包背囊唔係太好.. 好薄,好易報銷-.- outdoor用料好d.. 話曬人地做書包背囊出名-,- 前2個月都好多人咩outdoor,, 但依家冇乜人咩.. 都可以買尼玩玩XD 我玩開潮品,我推薦Lucky 8出既書包.. 用料好.. d色又正! $659一個.. 你$500以下既我推薦你買fingercroxx同埋nike! 依家NIKE出既書包唔錯.. 好多都$499! FINGERCROXX就多咩D.. 你睇下自己岩邊個啦.. 我只比到咁多意見你.. ^^ 如果岩用就比個最佳我啦THX! 2009-07-19 20:09:06 補充: CHOCOOLATE既書包都唔錯!! https://www.chocoolate.hk/# 上去睇睇!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()