close
標題:

雅虎要歧視沒手機的人嗎?你要歧視沒手機圖示的用戶嗎?佢明明答得好但因為佢冇手機圖示,而唔畀佢最佳答案?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

雅虎要歧視沒手機的人嗎?你要歧視沒手機圖示的用戶嗎?佢明明答得好但因為佢冇手機圖示,而唔畀佢最佳答案? 我睇一篇知識+之後,我火都扯埋。手機認證?膠人都有手機認證la~ yahoo!你地以為你咁做就可以防止人地唔再作惡的嗎?太天真la…… 重有個200分同知識有咩關係?應該係答案/投票分數雙倍,確保大家參與其中。 yahoo!你聰明唔晒~ 更新: 唔畀你牙~haha~咁你就會多10分~過多幾日先

最佳解答:

Hello,雅虎成日歧視沒手機的人,我沒手機,雅虎都唔畀我做最佳答案,但我明明答得好過最佳回答的人,想起都唔底

其他解答:

買手機啦!唔好俾人睇小呀!|||||雅虎要歧視沒手機的人
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()