close
標題:

新手(女仔)買相機

發問:

新手想買相機... 我都睇中左2部.. 第一部係Canon PowerShot S95 第二部係Olympus XZ-1 我主要都想影景物咁樣... 邊部較岩新手?? 另外...我又想問 Panasonic Lumix DMC-LX5 又岩唔岩新手用?? 希望真心回答!!!!THX

最佳解答:

我之前買相機都有諗過呢個問題,我覺得Olympus XZ-1啲功能唔錯幾鍾意,又有大光圈,後尾睇用家講話呢部無電池充電器,又插落部相機差,對於成日出街影成日相黎講同平時都係一件好麻煩既事,所以呢部就唔建議,出外另外配都好哂錢。Panasonic Lumix DMC-LX5呢部我覺得都幾好,外形唔錯,亦都陪廣角,同埋多效果玩。而Canon PowerShot S95影夜景就會靚啲。所以如果你成日出夜街影夜景既話S95真係一個幾好既選擇,Panasonic Lumix DMC-LX5就啱影日頭同埋風景相都會幾好,呢兩部都係體型較細較方便既機種,幾好,呢兩部都係睇你出日頭定夜晚多揀啦,希望你買到一部啱你既相機啦!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

您好, 我推薦您一個網站,一個對手機設備,攝影設備最新產品價格以及產品評測的網站,上面還有很多實用的小技巧,常用知識。 http://www.digital-price.net 希望對您有用
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()