close
標題:

買攝錄機好定相機好?

發問:

數碼攝錄機好像有拍攝功能,又可拍短片,又zoom得近,相機似乎功能唔及攝錄機,係唔係數碼攝錄機好些? 更新: 價錢差不多

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

個人有DV跟相機 睇你要求是什麼 我買DV的原因是貪佢可以長時間拍攝錄象 方便我去旅行影低d玩雪呀、放煙花呢d動態的野 而且有時影明星都方便d 但我極少拎黎影相,雖然有呢個function~ 雖然我部野宣稱有300幾萬像素 因為影出黎的效果始終o係光暗對比度、色調方面比較弱 我對攝影有要求少少,真係會頂唔順d人塊面太暗或太光呢d問題o係張相到出現 加上平時拎出街都唔方便,佢大部過DC(相機)好多 DC好處就係細(睇你都唔打算買好大部果d pro機架啦) 有時可能只係同朋友出街想影下相的真係方便好多 而且影出黎的效果好好多~~曬出黎都比DV靚 出面買部都係千幾2千~(要求高少少就3千都有) 當然你唔預佢可以影到好長同好靚質素的影片啦 個人建議係不如2部買晒 冇錢的就先買相機吧,始終你用的程度會比DV多同高 雖然而家有DV出到係影相同影片都一樣靚 但果d通常唔會細部得去邊 如果你出個街拎部DV出去.....會唔會有d誇張呢?!

其他解答:

Canon 5D Mark II 啦 ! 劃時代巨作。 如果功能越多就越正﹐不如買部電話 ? 有相映﹐有拍片﹐有閃燈﹐有上網﹐日曆時鐘親友名冊記事鬧鐘短信打機錄音衛星 導航樣樣齊﹐仲可以打埋電話﹐全部放得落一個衫袋﹐何必他求 ?
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()