標題:

緊急!救命啊!我快給電腦玩到暈!

發問:

緊急!救命啊!我快給電腦玩到暈! 緊急! 我部電腦經常自動重新開機、又會自已一些「當」的一下下聲音、又在關閉一些視窗時重新開機或無神神個畫面轉到一個藍色,上面有很多英文字,好似壞機咁! 我每次用電腦都心驚膽跳,好驚佢會用用下壞機…… 我頂唔迅!各位幫吓我! 救命啊! 救我! 點解會經常自動重新開機??? 有咩方法解決及預防??? 幫忙!!!!

最佳解答:

呢個情況好多人都試過. 應該係中左毒ga la 你最好洗機, 或者搵人睇睇啦 如果你係window xp既, 電腦可以自動洗機架, 我果部係一開機就一直按著F11, 直到有blue畫面 不過部部機都唔同, 如果唔得你就睇返說明書啦^^

其他解答:

我自試過一間幾好 可以介紹給你 收費普通 $150人工,零件另計,幾有禮貌,有幾間分店,希望幫到你 www.hkmaxco.com 另有維修手提電腦服務,地址係深水步同旺角

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()