close
標題:

如何善用數碼相機功能?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我自從三月份買了一部數碼相機(dc)到現在仍然不曉得怎樣使用它的功能。上網查過很多資料,但一講到「曝光補償」、「白平衡」、測光模式和「ISO」就只會扯到單鏡反光機(我深信兩者不同),dc反而一則也找不到,快氣炸了... 有誰能提供教使用dc功能(請注意,我要的是dc,不是單鏡反光機!)的網頁呢?或是誰知道怎樣使用dc功能? p.s. 我用的是Canon IXUS 850 IS

最佳解答:

簡單d黎講~~dc就是數碼相機中的傻瓜機~~ 所以~~無乜人會教點用~~ 至於你提到「曝光補償」、「白平衡」、測光模式和「ISO」 哩幾樣野~~~我相信你o係自己部dc入面都會見過 哩四個point對任何相機黎講~~~都有住相同o既影響 無論係單鏡反光定係DC DC中的「曝光補償」CANON機個LOGO係 +/-0 當你要影o既景物處於背光狀態 增加「曝光補償」o既數字~~~咁前景就會比較上光~~~唔會黑得咁緊要 而「白平衡」 一黎~~用唔同光條模式~~可以玩唔同o既效果~~ 二黎~~可以調和環境光條o既錯誤 假設你處身o既環境係用黃光~~相對~~相機所顯示o既顏色會偏黃 哩個時候~~ 你就要用「白平衡」解決問題 入左「白平衡」個模入面揀 CUSTOM 對住向光o既白色位置shot一shot (注意: 哩一下並唔係影相~~~只係俾相機記低個環境光~~) shot完後~~~你會發覺成個screen d color都正常晒~~~ 但記緊~~~出到去戶外或者白光o既地方~~要調番去auto 「白平衡」就係咁用喇~~ 「ISO」 ISO 係相機入面o既感光元件所設定o既一個感光度 感光度係直接影響到相片出黎o既效果 數值愈細相片o既細緻度愈高~~相對微粒較少 相反 數值愈大~~相片o既細緻度會降低~~相對微粒較多 但要注意 ISO(感光度)數值低~~需要o既曝光時間較長.....相反~~數值愈高~~曝光時間愈短 另一個講法係 光線愈充足~~數值可以用得愈低 光線愈暗~~數值就要用大d~~(用黎~避免長時間曝光而手震) 一般演唱會~~用到ISO1600都唔奇架~~ 至於 測光模式 更簡單 相機需要scense環境光而形成圖像顏色 測光模式只係話俾相機知~~用鏡頭邊個位置測光 成個鏡頭???中間果格????定係中央果點呢???? 大致上就係咁喇~~

其他解答:

網站我真係唔太知,不過如果你真係想學,可以參加一 D 攝影班 坊間有例如公聯會平價攝影班,大約 $400 蚊 十二堂 再唔係我可以私人教授()大家交流一下者,哈哈哈 再唔係去 forum 問下,呢度 d 人幾好: http://photo.popart.hk
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()