標題:

CD 批發

發問:

我想出口到外地,請問有冇(正版)英文CD 批發資料。最好係水貨平D。 更新: 不要二手

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我們有二手的CD. 合適嗎?

其他解答:

你好, 其實係金融海嘯下的壓力, 未來三年會有好多公司裁員, 就算係大學生都會愈黎愈難搵到野做 打工未必係一個好出路 所以我誠意邀請你睇一個機會. 我現在係一間做健康業的公司發展 我搵緊一班有共同想法,積極,認真,有野心,想生活更好的人 肯學肯做一年每個月可過萬幾二萬元的收入 如果你有興趣,我誠意邀請你登入呢個網址了解一下 www.WHYNOTYOU.hk/bill|||||21世紀新時代”健康減肥產品” 誠徵代理商 產品已通過全球70個國家健康食品及 美國食物及藥物管理局(FDA) 安全檢定 利潤可達50% 產品效果如下網址 Www.YourHealthyShape.Com/Jason 有意請按”合作商機” 或查詢69392042(邵生) 2009-02-26 15:46:33 補充: 香港人創業意慾調查 http://spreadsheets.google.com/viewform?key=ppGpqfJB-2gfezVUkmWcwPw 歡迎有意創業人士填答
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()