標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

世紀帝國3 的問題

發問:

我之前down左AOC3 試玩 但係好LAG 有咩辦法係整到佢唔LAG? 同埋有冇唔係試玩版? 要正式同中文版!! TH~~ 更新: 我想講呢 係有中文版GA 我而家玩GE就係中文試玩版 你唔識唔好亂講LA 唔知點整到佢唔LAG GE 唔該唔好答

最佳解答:

LAG問題 在世紀帝國III主選單內,第四項說明及工具>選項>圖形選項。 這欄降低或關閉任何功能都可以增加遊戲速度。 但關閉>光亮效果<這一項可能會導致hand機。 雖然不能解答世紀帝國III中文正式版問題,但是請上面的老闆不要 扼殺我的發言權!跟上面那位一樣^..^

其他解答:

世紀帝國3 沒有中文版的 有咩辦法係整到佢唔LAG我就唔知
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()