close
標題:

我條仔條JJ好短(20分)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我條仔下面好短咋...佢今年19歲la... 點先可以令佢長d?? 有冇咩陰莖增長法提供?? 因為佢短到插唔入我下面....=( 佢扯左都係得3cm...... 教我如何可愉快!??? 更新: 我冇講笑...........我都覺得好短...但又唔可以咁直接講出黎,,, 會hurt到佢...有冇咩方法可以令佢長d...我今年16歲,,,第1次見男仔 JJ可以咁短.. 唔該大家幫幫我>< 我地性交好有問題......我完全冇FEEL!!! 更新 2: 有時想幫佢乳交都交唔到呀............ 夾都夾唔隱........=( 你話幾慘...我想幫下佢....想佢長返6,7cm... 更新 3: kawaii個方法都係冇辦法之中ge辦法.... 我幫我條仔試下la......

最佳解答:

拎個泵廁所個d 泵.. 要泵得有技巧!! 要時大力時細力, 但你記住要洗乾淨個泵, 唔係泵完廁所又泵果到, 會發臭... 令人反感架!!!!!!!!!!!! so 使用果陣要注意衛生, 同埋注意安全,,,,,,, 唔係太大力, 1陣扯掉左.......................................... 再好唔好比家人發現囉, 唔係無人用個果黎泵廁所.... 或者你可以buy 個new 既黎用!! $ 6 @ 1!!! 好cheap架炸..^^ 呢個方法就可以不使用藥物和手術. 有可辦法使陰脛增長!! 呢個方法 1定work~!! 因為我呀哥成日拎黎泵.. 我呀哥都有介紹過比佢d fd, 個個都話好正....^^ 佢地條女以家好鐘意佢地條jj!! 因為令到佢地條女好有feel** 以家我條仔都用緊呢個方法, 佢用左大約2week到喇, JJ已經長左4cm喇!!你話得唔得先? 之前我地扑已經好有FEEL, 而家更加有FEEL!!! 更加增進我地既感情TIM* 希望幫你到喇.......=) 2007-09-11 22:22:54 補充: 我都明白你既處境.........因為扑野除左男要開心,女既都想HAPPY架嗎!!你試下叫你條女TRY下呢個方法,OR你可以幫佢TRY..你幫佢TRY 仲可以增進感情TIM*1舉2得!! 試下無坊呀嗎^^

其他解答:

你知唔知3cm和3歲BB差唔多長~ 係咪用尺量過??如果真係量過咁短就要睇醫生啦 你講你第1次見男仔可以咁短 啫係16歲已經成日睇男仔JJ 你都幾淫下|||||咁樣好大問題喎,叫佢睇醫生啦, 不過之前睇報紙都有人係咁短,係天生嫁,冇得增長....|||||我記得以前睇過相關既問題, 記得上面(書)講過"男性既性器官其實勃起後起過2cm,就已經有足夠能力進行正常性交" 不過呢d咁尊業既問題我唔可以亂咁答妳..... 新城娛樂台 逢星期一9:00, 的今夜陽光燦爛 節目入面 都會有一個政府註冊醫生 幫大家解答性方面既問題!! 佢好好人又有尊業智識解答妳既問題,提供意見!! 妳可以試下聽同打電話上去問~ 希望幫到妳!!祝問題解決~生活愉快!!|||||3cm喔.請笑咩.... 唔扯都長過佢耶....
arrow
arrow
    全站熱搜

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()