close
標題:

我想問大家知唔知如何保存壽司為最好?((急))

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我要去學校旅行呀! 我要整壽司去! 我想知要點樣可以令到d壽司唔好變壞呀? 唔該" 我之前係想用乾冰緊== 但係我唔知得唔得,,又唔知邊度有得買!? 如果唔得我想知點樣先得! 唔該~如果知係邊度有乾冰既話請說! 唔該晒! 急需的

最佳解答:

你可以用冰袋。 2007-11-12 21:59:33 補充: 其實果曰之前放入雪櫃,下一曰再拿出來,因為有一些熱氣,所以好容易變壞嫁,所以雪完要馬上用冰袋嫁~就不會變壞La !!

其他解答:

可以事前用雪櫃雪左先!!
arrow
arrow

    ute40zf07t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()